Unless otherwise stated, all current openings are 100 % full time positions.
HR Assistant for a Contemporary & Modern Art Gallery
Zürich, Schweiz
Ref. «HR-Assistant 23» Für unsere Klientin, eine der weltweit führenden Galerien für Contemporary & Modern Art, suchen wir für den Standort Zürich per sofort eine weltoffene, top-motivierte und vertrauenswürdige HR Assistenz. Sie stehen mit einigen Jahren Berufserfahrung an einem Punkt, an dem Sie Ihre multiplen Fähigkeiten bereits gewinnbringend einsetzen können, aber auch noch weiter an Aufgaben wachsen möchten. Durch den Ausbau des Unternehmens an internationalen Standorten sind Sie mit einer Vielzahl Themen konfrontiert. Eine einmalige Möglichkeit, bestehende Kompetenzen fachlich zu vertiefen. In der Galerie, die global beste Reputation geniesst, sorgen Sie dafür, dass die Dinge in der Abteilung People & Culture rund laufen.
The Foundation supports projects that deliver results for cancer patients, as well as projects that contribute to enhancing freedom and prosperity. The Group assets ensure sustainable income generation over the next decades. Our client offers a stable, collegial, and close-knit work environment where talents from diverse backgrounds are empowered to take risks and approach challenges innovatively. With a multicultural workforce comprising international leaders and specialists known for their intellectual and analytical rigor, they are a team of creative pioneers with a common thirst for success and a relentless drive to generate sustainable value for individuals and cancer patients globally. This position is right for you if you share these values and are ready to take on responsibility and contribute to a freer, more prosperous world.
Unser Auftraggeber sucht für sein Privatanwesen nahe Basel eine qualifizierte, sympathische und integre Persönlichkeit, die mobil und flexibel ist, Aufträge auf Mandatsbasis anzunehmen. Gesucht wird eine Person, die über die zeitliche Flexibilität verfügt, Projekte im variablen Pensum zu übernehmen, und deren Stärken in der Koordination, Führung und Motivation unterschiedlichster Projektbeteiligter liegt.
Ref. «EA-Managing Parter» On behalf of our client, an award-winning leading private equity company and investor based near Zug, we are seeking an ambitious executive assistant—an exciting opportunity for a motivated, enthusiastic individual to work closely with the Managing Partner, playing a crucial role in a positive work culture focused on excellence alongside successful business professionals. Hybrid work in place.
To be considered for one of the following positions, applicants must be Swiss citizens, EU-nationals, or have the legal right to live and work in Switzerland. By applying for a position, I consent to Barnickel & Fellows
Storing personal information (CV information etc.) on the server for informing me of potential employment opportunities.
Using my personal information or supplying it to third parties upon explicit consent.
Transfer my personal information to a country outside the EEA/EFTA where applicable.
I also hereby agree to Barnickel & Fellows Privacy Policy.